Inredning? Insperation?

 
 
Jag är en sån person som verkligen älska att göra de fint i buren och inreda snyggt och mysigt. Skulle aldrig bara sätta in ett hus + matskål i marsvinens bur. Hur tänker/gör ni  när ni inreder sätter ni bara in "grund" sakerna? Eller  lägger ni in massa andra saker också, för bara fantasin sätter ju stopp. Mejla gärna bilder på erat djurs inredning([email protected]), de spelar ingen roll alls vilket djur det är för man kan ju få inspiration även om man inte har samma djurart. Så lägger jag upp bilderna på bloggen(om de är okej såklart). Så kan även andra få insperation. Lägger även upp några bildet på hur jag inredde buren idag efter jag hade städat den.
 
-Tova
 Marsvinens mys hörna som är betydligt stökigare nu. Pappret som ligger där är vanligt hushållspapper som jag har gömt lite godis i.
 
 
 Dom har ju såklart en vattenflaska också men de kom inte med på nån bild.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0