Köp tips

 Idag var jag på Gekås Ullared, jag har aldrig riktigt tänkt på att dom säljer saker till djur där men de gör dom ju och dom är faktiskt riktigt billiga. Jag köpte t.ex den här till marsvinen
För bara 15 kr. I djuraffärer så kostar dom oftast runt 50 kr.
Sen hade de även ett hamsterhus som kostar runt 70 kr i en djuraffär, de kostade 15 kr på Gekås.
Sen fanns de även ett till hamsterhus som kanske kostar ca 150kr i en vanlig djuraffär och de kostade 25kr på Gekås.
 
Så om du ska till Ullared och har djur tycker jag att du ska kolla runt efter saker att köpa till ditt djur. Djur sakerna finns på samma våning som rid/häst avdelningen det vill säga på nedersta våningen.
 
-Tova
 


Kommentarer
vera

får nog ta mig en tur dit.. haha fina saker.. o djuren uppskattar dessa verkligen.. fin blogg föresten

Svar: Ja jo gör det, dom har ett stort utbud av djur saker! Tack så mycket :)
livetmeddjuren.blogg.se

2013-10-23 @ 13:14:21
URL: http://detandrahuset.weebly.com
jessica

Tack så mycket :D

Svar: :)
livetmeddjuren.blogg.se

2013-10-23 @ 16:25:44
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se
TLryttarna

Hej, jättefin blogg! Hoppas du haft en bra vecka hittils! :)

Kika gärna in på våran blogg TLryttarna, och säg vad du tycker om den! :) Kram!

//TLryttarna

Svar: Ja tack det har vi!Ja det gör vi gärna!
/ Alexandra och Tova
livetmeddjuren.blogg.se

2013-10-31 @ 00:07:50
URL: http://TLryttarna.horseworld.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0