Min nya hamster!

Hej! Den 1 Oktober flyttade en créme färgad guldhamster hona vid namn Avila hem till mig. Avila eller Lilly som jag döpt henne till är en ganska sprallig men ändå lugn tjej som äter de flesta grönsakerna och gillar dom flesta leksaker. Hon föddes den 30/7-2013 jag väntar ännu på Lillys stamtavla men jag lovar er att ni kommer bli informerade så fort den kommer! Ännu vet jag inte så mycket om henne så vi måste lära känna varnadra mer innan jag kan berätta mer om henne och göra en "riktig" presentation av henne. 
Alexandra
OBS! Sandlådan var bara tillfällig och plastmatskålen var också det!
 
 
 


Kommentarer
Inga

Vilken sötnos :)

Svar: Tack så mycket! ;)
livetmeddjuren.blogg.se

2013-10-12 @ 17:11:27
URL: http://tokhunden.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0