New in hos Alexandra!

Hej! Var och shoppade lite till pluttarna här hemma idag och fick med mig en del saker som jag tänkte visa upp. Allt som jag fick med mig hem kostade inte mer än nödvändigt, är bra och är ätbart.
 
Pro plan duo délice
Detta fick jag faktiskt gratis, det var ett smak prov och då kom jag genast att tänka på att hundmat är bra för hamstrar! Hemma hos mig serveras det som godis ibland, ganska sällan jag ger hellre solrosfrön som godis med det är ju beroende på situationen. Lilly och Cookie verkar gilla det så varför inte ta och köpa en påse?
Det fick jag från Djurmagazinet 
 
 
 
Tugg borstar för hundar
Dessa söta otroligt tandvässande och goda tugg borstar finns även i krokodilform, jag valde dock att köpa som borste för att för en hamster är borstarna lättare att tugga på! Dom finns i flera olika färger men smakerna varierar inte, dom finns även att köpa i mindre och större storlekar, dom jag köpte är 11 cm långa. Dom kostar 12 kr styck. Dom är också från Djurmagazinet vid östra sjukhuset 
 
 
Rör
Detta 100 cm långa röret kommer från Bauhaus. Det har varit maskerings "plast" runt och när plasten tog slut var detta praktiska röret klart att använda! Jag vet inte hur mycket det kostade tyvärr men med röret kan man göra så himla mycket roligt till sina hamstrar så jag tycker att det är väldigt praktiskt om man köper ett.
 
Axa grynblandning
Axa grynblandning innehåller vete, råg, havre och korn. Detta med lite oxbow hamster pellets är det perfekta fodret för hamstrar. (Ett större inlägg som inriktar sig på hamster foder kommer inom kort). Jag köpte det för 18,95 kr på Ica
 
Hoppas ni gillade inlägget, kommentera ifall du vill veta mer om något speciellt djur, ett recept mm.
Alexandra
OBS! Dom svarta understrukna orden som "feta" är länkar.
 


Kommentarer
Lina

Tack! (:

Svar: :)
livetmeddjuren.blogg.se

2013-10-12 @ 20:54:15
URL: http://linaspyssel.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0