Billigt, bra, smidigt och snyggt!

Hej! Idag så bestämde jag mig för att köpa en ny grönsaks/färskmat skål! Så jag gick in i några affärer och tittade lite och sedan så gick jag in i affären Dimoda. Där hittade jag en supersöt hjärtformad keramik skål För endast 19kr! Dom fanns i ljusrosa, ljusblå och ljusgrön. Jag valde ljusblå till Cookie så det ska bli spännande att testa den nya matskålen idag på kvällen! Detta är även ett "bevis" på att djursaker går att hitta i alla möjliga affärer och inte bara i djuraffärer! Kanske laddar upp en bild på maten senare. Håll koll och glöm inte tvätta skålen med varmt vatten och grönsåpa innan! -Alexandra
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0