Tips på djurmat!

Tips på gnagare mat! Jag var i blå stjärnan idag för att köpa djurmat, jag fick med mig en otroligt bra djurmat som till och med beskriver hur mycket du ska ge av vad etc. Den kostade 89kr och med tanke på hur bra maten är och hur mycket det är i påsen är det ett kanon pris! Jag köpte till mina hamstrar Cookie och Nemo och dom älskar det! Men självklart så finns det för tex gerbils, chinchillor, marsvin och kaniner osv.. Fast lite annorlunda bara och mer anpassat för det djuret du har! Dom har även jätte bra mat för andra djur som tex hundar och katter. Tycker ni borde kika in där för då vet du att du får bra djurmat med hög kvalitet och bra hållbarhet!
-Alexandra

https://cdn3.cdnme.se/4155327/7-3/pic_519b03ad9606ee5e851e701a.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0