Alexandra tipsar!

 

Hej! För det första, förlåt för att jag glömt skriva mitt namn på mina inlägg! Men än så länge så har jag skrivit inläggen: Pepsi och hamster fakta. Så, nu vet ni det!
Nu tänkte jag tipsa alla hamster ägare om denna sandlådan och den lilla spaden som man får med den. 1.Sandlådan har plast skydd så att när hamstern rullar sig i sanden skvätter det inte utanför buren.
2. Man får med en super bra "spade" som man skyfflar upp lite sand med och då rinner all sand igenom förutom tex bajs, kiss klumpar, överbliven mat mm..
3. Den är lätt och smidig att ha.
Så tipsar verkligen alla om denna sandlådan som går att hitta på dom flesta djuraffärerna!
- Alexandra :)

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0