Presentation!:)

Hej allihopa...förlåt, för att de va länge sen ni såg nåt från mig...men jag har inte haft tid...Men de ska jag ändra på..för nu är de sommarlov och jag har jättemycket tid till att blogga.. Men de jag tänkte göra nu är att presentera mina djur..Alexandra har ju presenterat sina hamstrar för ett tag sen..men jag glömde helt bort de då....Men jag har ju i alla fall 2 marsvin som ni säkert har märkt i mina andra inlägg..Dom heter Balthazar och Lackritz. Så vi börjar med Balthazar:
 
Balthazar  är född den 31/7-2011  och är snart 2 år..men jag har bara haft han i 103 dagar..vi köpte honom från ett omplaceringshem länk----> http://www.eragons.se/  . Han är världens gosigste och roligaste marsivn. Han älskar att springa på golvet..och kan även hoppa i trappan uppför. Han är lite kräsen..eller kräsen och kräsen, han gillar mest billiga grönsaker te.x vitkål .... men hans favvis är vatten melon och persilja. De va lite om Balthazar..
 
Lackritz är född den 23/7-2009 och är snart 4 år gammal. Hon är från en uppfödare länk-----> http://www.binatech.se/Margita/ . Hon är väldigt rolig och kan några tricks hon kan snurra och stå på bakbenen ( Balthazar kan med stå på bakbenen), men hon är lite rädd. Fast när hon väl är uppe så är hon jätte gosig....hon är dessutom väldigt matglad så sitter man och äter te.x ett äpple så kan man helt plötsligt känna nån som drar i andra ändan.. Lackritz är även väldigt tunn/smal även om hon äter jättemycket..men hon är under utredning med vet....Nu vet ni även lite om Lackritz med.
 
-Tova :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0