Kryp?

 
 
Jag har sett små, små kryp i marsvinens bur, och jag undrar verkligen vad det är då de inte är nåt på marsvinen...fast igentligen va de pappa som sång de för ungefär en vecka sen, och då tog han ut huset där han såg de och städade buren, mamma kollade även igenom marsvinen men såg ingenting. Men idag så såg jag krypen r igen, men de är fortfarande inga på marsvinen....vi funderade på och de va pälsätare men dom borde ju sitta på marsvinen, och då borde marsvinen klia sig samt få tunnare päls, vilket dom i gör eller har fått. Så du ska vi städa buren riktigt noga, byta vaxduk i botten(jag har en hemmabyggd av trä), tvätta alla husen och så....vi ska kanske även bada dom i ohyreschampo, men vi har ju inte sett nåt alls på dom...juste jag glömde säga hej så HEEEEJ!:)... Aja men är de nån som vet vad krypen kan vara för nått skriv gärna de i kommentarerna då. Hejdå!:)
Första bilden på marsvinen jag la ut här!:) tror jag!:)
-Tova
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0