Bygg själv!

Halloj! Idag tänkte jag vara lite extra snäll, haha nej! Nej men idag så tänkte jag visa er vad jag har byggt till min hamster Cookie! Det är en fat boy, ett rör hus och en toarulle mat leksak!
 
Fat boy puff.
Du behöver:
•Fleece
•Sax
• Markerings Penna 
•Nål
•Tråd
•Toalett papper
Gör såhär:
Ta fleece tyget och vik det dubbelt (Så du klipper ut två sidor samtidigt) och markera hur stor du vill ha den, klipp ut efter din markering och sy allt tills du kommer till den sista sista osydda sidan! Stoppa in massa toapapper i den och sy. KLART! 
 
 
Rör hus.
Du behöver:
•Kartong
•Sax
•Rör
 
Gör såhär: 
Ta kartongen och testa sätta in ett rör, när du vet vart du vill ha det så klipper du ett runt hål där! Bygg sedan röret så som du vill ha det, klipp ingång i kartongen och det är KLART! 
 
 
Mat leksak
Du behöver: 
  • Sax
  • Hamster mat
  • En toarulle
Klipp toarullen så stor du vill ha den, eller behåll den som den är. Ta saxen och klipp lite grann på olika ställen och sätt in lite hamster matbitar där du klippt. KLART!
 
 
-Alexandra
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0