Schema på whiteboard tavla!

Hej! Förlåt för dålig uppdatering från min sida (Alexandra) men idag tänkte jag tipsa om något praktiskt och ganska bra! Ett schema på tex en whiteboard tavla. Där kan du exempelvis skriva hur ditt djur beter sig varje dag, var den lite aggressivare just en dag? Skriv upp det! Sedan skriver jag vad min hamster ska få för färsk mat och vad han har fått. Även hur han dricker osv! Detta går att göra med alla djur/husdjur! För på så sätt kan du hålla koll på beteendet mm.
Hoppas att ni har fått lite tips nu, och kommentera gärna vad som kan förbättras med bloggen, om detta inlägget var bra eller dåligt mm. Det hjälper oss jätte mycket :)

-Alexandra

(Jag vet, jag har inte lagt upp en video på länge, men det kommer det lovar jag! Vet inte när bara...)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0