Nytt hos Alexandra!

Hej! Alla måste ju hålla med om att billigt och bra, så ska det va! Och det är precis så jag tänkte idag när jag begav mig till Gekås Ullared! Jag gick dit för att köpa detta från häst avdelningen:
• Ett par ridstrumpor
• Två par vantar
• Ett par ridskor
• En ridkofta

Precis allt detta förutom ridskor hittade jag! Så jag tänkte visa hur allt ser ut och hur mycket det kostar osv..

•Svart Swe kofta för 99kr
• Ett par svarta och ett par mörkblåa ridhanskar (i samma paket) 19,95kr
•Ett par svarta med lite vitt och ljusblått ridstrumpor för 19,95kr

Så allt tillsammans blev ynkliga 138,9kr helt otroligt bra pris!

-Alexandra! ☺



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0