Maträtter och nya idéer!

Hej hej! Maten Cookie får utöver den vanliga matblandningen tänkte jag kanske skulle vara intressant att se.. men inte varje dag så därför kom jag på att jag kan ta kort varje dag på maten och i slutet av veckan så klipper jag ihop allt till en bild. Så då laddar jag upp bilden här på bloggen och skriver vilken rätt som tillhör vilken dag! Då får ni tips på vad ni kan ge, ännu mera fakta om bra saker att ge, dessutom får ni fina bilder och recept! Vad tycker ni? Kommentera gärna vad ni tycker om den idéen så jag vet vad ni tycker och tänker kring det! Vill du maila istället? Då är det [email protected] som gäller!
-Alexandra



Kommentarer
leja

Tja, tänkte det skulle vara kul om du gjorde ngt sånt. :) älskar din inlägg

Svar: Tack! Roligt att du gillar våra inlägg :)
livetmeddjuren.blogg.se

2013-09-02 @ 19:08:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0