Tips!:)

Hej allihopa!:) om ni undrar varför jag inte har skrivit nåt i helgen är de för att jag har vart med min kusin...och nu har jag egentligen inte så mycket att skriva om men jag tänkte tipsa om en hemsida där man kan köpa väldigt mycke roliga & annorlunda tillbehör och så till olika djur... länk-------->       http://www.petplanet.co.uk/.  (Hoppas länken funkar annars kan ni ju bara kopiera:))  jag har själv aldrig beställtnåt här ifrån men jag  funderar på att beställa en sån här:    http://www.petplanet.co.uk/product.asp?dept_id=1348&pf_id=55338   , jag vet folk som beställt här ifrån och de funkar bra......Hmm, jag har lust att skriva nåt mer....joo...förresten...jag sitter och kollar på Balthiz medans han springer på golvet och Lackritz äter kligröt....vad gör ni?
-Tova
Inte de lättaste att få en bra bild på ett marsvin med massa spring i benenXD
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0