Roliga djur historier, ankan och jag

 
Hej! Hjulet jag köpte passade inte så det var därför jag inte skrev något om det igår! Men nog om det. Idag tänkte jag skapa något nytt som heter: roliga djur historier, det går ut på att jag eller Tova berättar något roligt som hänt oss med djur! men har du också en rolig historia som du vill ska synas på bloggen? maila då till [email protected] eller skriv i kommentar! vi länkar även till din blogg om du har någon eller till något annat om du vill (tex instagram) 
 
Jag (Alexandra) var ute och gick, då ser jag en fågel unge (typ en anka eller något var det) och där fanns en damm lite längre bort! Ank ungen var på en trottoar där cyklister cyklar förbi otroligt snabbt så jag bestämde mig för att hjälpa den till dammen, det borde jag inte ha gjort! När jag "leder" den lilla ank ungen så kommer hela tjocka ank släkten från ingen stans och jagar bort mig från ankungen, hela familjen kom och jagade mig och jag sprang där ifrån haha! 
 
Så om ni har en rolig historia som ni dessutom kanske vill ha en länkning till något med den så maila [email protected]  eller skriv som kommentar! 
 
Hejdå! :)
 
Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0