Glad!:)

Hej allihopa! I tidigare inlägg har ju jag skrivit att Lackritz går ner i vikt fast hon äter, men nu har hon faktiskt börjat gå upp lite...innan har hon bara bara går ner...de minsta hon har vart nere på är 670 gram och igår vägde hon 805 g så de är ju lite skillnad....jag har ju inte velat att hon ska gå ner i vikt så varje kväll har hon fått kligröt...jag vet inte om de är de som gjort att hon har gått upp i vikt..men jag tänker absolut inte sluta ge de varje dag. Ska kanske ta och visa hur man gör i en video:) Hoppas ni har de bra så hörs vi kanske sen i en video:) Hejdå !:)
-Tova
 


Kommentarer
Tindra

jag är glad för din skull! :)

Svar: :)
livetmeddjuren.blogg.se

2013-06-19 @ 10:35:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0