Galopp

Hej! Först och främst förlåt för den dåliga uppdatering från min sida (Alexandra) men jag har haft problem med blogg.se ett tag nu och har dessvärre inte kunnat ladda upp varken bilder eller inlägg! Idag tänkte jag skriva om Göteborgs galopp bana som hade säsongspremiär söndagen den 23 juni. Jag var där och fotade och tog reda på lite information åt er! Inträde kostar 50kr och i dom 50kr ingår ett "Schema" över när alla lopp startar och slutar osv. Missade ni premiären? Var inte ledsen för det! Det är även galopp tävlingar:
•Söndag 14 Juli
•Söndag 28 Juli
•Söndag 18 augusti
•Lördag 24 augusti
•Söndag 8 september

För mer specifik information gå in på deras hemsida: www.goteborggalopp.se/gg/
Missa inte de andra intressanta galopp tävlingarna! Där kan man köpa mat, häst saker, saker till ryttare mm, man kan spela på hästar (satsa pengar OBS! Över 18 år) du kan ta kort på hästarna och en massa massa mer! Som sagt det är värt de ynkliga 50kr så missa inte dessa galopp race! ALLA bilder är tagna av MIG så FRÅGA innan kopiering! För er som undrar är det min iPhone 4 som jag tog korten med! :-)
-Alexandra

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0