Foto projekt!

Hej, Alexandra här! Tänkte berätta och framför allt visa mitt "lilla" foto projekt här nu. Har hållt på med det ett tag nu och har fått både fina och roliga bilder på alla sorters djur! Alla foton är som sagt tagna av mig Alexandra så du får absolut inte sno bilderna utan min tillåtelse! Det kan du fråga om i kommentarer eller i ett mail [email protected] som sagt, alla bilder är 110% mina så fråga först!!!!!!!!!!! OBS! Tog inte änns hälften av alla bilder jag tatt med min kamera så resten kommer komma upp lite här och där! 
enjoy!
 
-Alexandra
 
 
 

 
 


Kommentarer
Majsan

Vilka fina bilder du tog men vart tog du dom exotiska bilderna? då på apor och flamigos ocs sånt

Svar: Dom bilderna tog jag på en djurpark i Makedonien! -Alexandra
livetmeddjuren.blogg.se

2013-06-19 @ 10:37:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0