Förslag?

Hej allihopa! de är såhär att kan inte komma på vad jag ska skriva om...Så jag tänkte att om ni bombar med olika förslag i kommentarerna eller mailar förslag till [email protected] , så kan jag skriva upp alla förslag på lappar och lägga i en burk..Sen varje gång jag inte vet vad jag ska skriva om tar jag bara en lapp där i, och skriver om de som står på lappen.....Bra va? Då har jag ju alltid nåt att skriva om + att jag skriver om de ni vill....de är ju grymt..eller hur? Aja med ha de bra och glöm inte bomba med idéer och förslag men även tips på vad ni vill ska bli bättre med bloggen...för allt kan ju bli bättre inget är ju perfekt..bye!:)
-Tova
Föressten vad tycks om den nya designen som jag gjorde i typ förrgår, jag blev faktiskt riktigt nöjd:)
 


Kommentarer
Cajsa

glad midsommar! allt bra med dig idag? :)

Svar: Glad midsommar på dig med! Allt är fin fint! :)
livetmeddjuren.blogg.se

2013-06-21 @ 16:29:19
URL: http://cjssong.se
Cajsa Lindahl

härligt att höra! :D

Svar: :)
livetmeddjuren.blogg.se

2013-06-23 @ 23:35:49
URL: http://cjssong.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0