Djurdag?!✌✌✌❤❤❤

 
Hej! Ni undrar säkert varför jag inte skrivit på länge, de beror på att att jag har varit i Örebro.....och självklart glömde jag skriva de här innan jag åkte...aja nu är jag hemma iallafall. De jag tänkte skriva va att imon tänkte jag ha en slapp dag, eftersom jag är väldigt trött....men då kom jag på att jag ska ha en ''marsvinsdag'', alltså att allt jag gör har med marsvinen att göra...man kan ju såklart ha en dag med andra djur också:) Men här kommer lite tips på vad man kan göra på en djurdag✌
 
  • Bada,tvätta nos,öron,ögon alltså göra dom allmänt fina
  • klippa klor
  • Klippa päls om man har långhåriga djur där pälsen växer hela tiden.
  • släppa ut i gräset(om de äter gräs, och de ska såklart vara i en hage)
  • låt springa fritt i huset
  • städa buren och inreda super fint
  • sy saker
  • bygga saker
  • Borsta
  • gosa
  • låt ditt/dina djur gå på en fin restaurang men deras favorit mat..(absolut inget som jag och Alex brukar göra...✌✌✌✌✌✌*ironisk*.....hehe)
De finns såklart jätte många fler saker man kan göra så kommer ni på fler saker kan ni skriva de nere i kommentarerna:)✌✌❤  Hoppas ni har de bra..så hörs vi väl imon...bye 
~Tova
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0