Äggkartong

Tips... Tips... Tips och ännu mera tips.... ja, det är det mesta jag skriver! Men allt jag tipsar om er för er! Så här kommer ännu ett tips inlägg och det kommer nog bli några fler framöver. 
Jag har gjort en hamster leksak på 2 minuter, dock så filmade jag inte, men det är lungt va? :) Jag kan ju förklara!
Du behöver:
  • En ägg kartong
  • En sax
  • Någon som kan leka med leksaken (gnagare)
Ta äggkartongen och klipp ut så att den blir så stor du vill ha den. Sätt in den i buren eller lekhagen. KLART! 
 
Bild tagen från google.
 
 
Tänkte visa några dåliga bilder på min äggkartongs leksak när mina hamstrar leker med den! (dock behövde den ena plutten gå på toa så han hann inte komma med på alla bilder) Jag tog fyra "äggkartongs platser" ni kommer få se vad jag menar! Åter igen ursäkta mig för det dåliga bilderna men det var mörkt i rummet och lampan funkade inte och som alla vet är det inte bra med blixt!
 
-Alexandra
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0