Månadens djur är (Juli månad)

Lisas söta ödla Felix!
 
Lisas text om Felix, OBSERVERA att vi INTE ändrar texterna utan kopierar dom EXAKT som dom är:
 
felix är en jätte sött blandras ödla jag fick han när han var ett halvår av min gamme mormor nät jag är 7 år gammal. nu är han 1 år felix är busigg och han gillar mat o goddis bilden tog jag på somaren när han var utte på min altan han jillar gräss och hoppor och mjöll mask och sysor och att gossa han gillar mi jag gillar han jag tog denna bilden i för fem dagar sen os jag åt glas då. hejdåå hopas ja bli månaden jur ja har  inge blog hejdåå
 
 
Tack för den fina texten Lisa, det var en super duper fin bild också! Till er andra, glöm inte skicka in bilder till Augusti månadens djur! 
 
-Alexandra & Tova


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0