Kokosnöt!

Hej! Jag fick idéen om att göra ett kokosnöt hus till hamstrarna, så jag köpte en kokosnöt och nu tänkte jag berätta vad jag gjorde mm.
Först så skärde jag ett litet hål med en kniv och tog en sil och ett glas där jag skakade kokosnöten och vattnet i den rann ut. Sedan sågade jag av en bit och gröpte ur kokosnöten med en kniv. (Med andra ord jag tog bort kokosnöts "köttet") och la det på en tallrik, sedan satte jag in den till hamstrarna och det är klart! ❤ Liknande finns att köpa dyrt på djur affärer så varför inte göra sin egen? ✌
-Alexandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0