Blandat!:)

Ni undrar säker varför jag inte har bloggat på länge men jag har försökt kan jag säga, jag har haft lite problem med internet eftersom jag inte har varit hemma. Men de som har hänt är att Lackritz har fyllt fyra(23/7), och de firades med tårta (de kommer självklart ett inlägg med receptet), och marsvinsgodis som Lackritz fick i present. Sen har jag även sett en igelkott, på väldigt nära håll eftersom den gick in på minn mormors altan(kommer ett inlägg om igelkottar). Jag ville även säga att på tisdag ska jag till Sardinien (Italien), men ned betyder inte att de inte kommer några inlägg från mig, de kommer tidsinställda:) Hoppas ni mår bra, så hörs vi, Hejdå!:)
-Tova
Lackritz tårta, fast Balthiz fick också såklart;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0