Nytt hoppspö!:)

Hej! Först så vill jag säga förlåt för att jag inte har gjort ett enda inlägg, men de beror på att jag och mamma har varit och kollat på ridhjälm och hoppspö (mitt gammal gick sönder igår..hehe). Jag fick inte med mig nån hjälm hem, hittade ingen jag gillade....eller jo...jag hittade en på xxl, som jag verkligen gillade. Men dom hade inte kartonger till hjälmarna man skulle köpa så de låg liksom bara i en korg, och eftersom de inte låg i en kartong var de helt repiga, och säkert tappade x antal gånger med.......så de blev så klart tummen ner till den hjälmen med....men ska till hööks nån dag och kolla. Men jag fick iallafall med mig ett hoppspö från My one, som ser ut såhär:
Har ju inte använt de än, men rekommenderar de ändå. För de var ganska billigt, lagom långt också var de skönt att hålla i för de är typ gummi där man håller.
Här ser ni gummit:)!
 
Köpt: My one
längd:65cm
Pris:59kr
 
De kommer även komma ett till inlägg från mig snart, men vad de kommer handla om får ni se......
 
-Tova


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0