Mot Stallet!:)

Hej! Jag ville bara säga att de kanske inte komme så mycket inlägg från mig idag/i eftermiddag, för jag ska till stallet, och va där typ hela dagen. Men jag ska försöka ta många bilder på hästarna, så när jag kommer hem blir de bildbomb...haha...men nu får ni nöja er med gamla bilderhästbilder;)
Cameron
Sirius
Julle
Juste..Vad tycker ni om den nya headern som jag har gjort? Själv blev jag faktiskt riktigt nöjd. Men eftersom jag inte är expert på att designa själva bloggen, så får de vänta... tills jag har lärt mig:)
Men hade bra!
 
-Tova
 


Kommentarer
Ida Dahlqvist

Hej fin blogg du har! Har frågestund på min kika gärna in å fråga nått så skulle ja bli super glad! :) ♡

Svar: Tack så jätte mycket!:) De kan jag göra!:)
livetmeddjuren.blogg.se

2013-05-11 @ 12:57:22
URL: http://baraidadahlqvist.blogg.se
stella stici

Hej!
Det skulle vara sjukt roligt om DU kolla in på min blogg! Och gissa vilken sport jag mer håller på med! man kan vinna en läkning ! med rätt många läsare! och en liten present! men den säger jag inte vad de är för något! Så kolla in!
Ha en riktigt bra dag!
Kram Stella Stici! <3

Svar: Den kan jag göra:)
livetmeddjuren.blogg.se

2013-05-11 @ 15:35:29
URL: http://stellastici.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0