Hur inreder du buren?

Hej! Jag har en fråga ang gnagare (bur djur, tex fåglar osv..) till er! Hur tänker ni när ni inreder buren? Kastar ni bara in allt i buren eller funderar du noggrant ut vad som ska stå vart? Tänker du att djuret ska ha mycket utrymme och allt ska vara i hörnen eller ska allt vara i mitten? Liksom hur tänker ni när ni inreder den? Själv så tänker jag noggrant ut vart allt ska stå så hamstrarna ska ha så mycket plats att röra sig på som möjligt, men även lite roligt och spännande ska det vara så att det inte står en halv tom bur med två hamstrar i. Och om någon frågar om jag köpt alla saker i buren, ja självklart har jag köpt mycket! (Hjul, några rör, etc) men mycket jag har i buren har jag gjort eller ta't från naturen. Hur bra är inte toarullar som rör och leksaker? Och hur roligt och bra för klorna är en sten som man kan klättra upp på? Hamstrar e lätt roade (oftast) så en gammal handduk kan bli en hängmatta med en sax och lite tråd! Det gäller bara att komma på hur du vill ha det. Grenar från naturen (läs vilka som går bra först) eller lite gräs som foder! 
-Alexandra
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0