Ett mysterium.........sjukdomar

Hej! Idag va ju jag hos veterinären med Lackritz, för att hon har gått ner i vikt. Veterinären(Bo Runsten, ni vet han som är med i djurskukhuset när de är på blåstjärnan) hittade inget fel på henne, men han tyckte ju att hon inte hade världens bästa hull. Så nu ville han kolla i hennes bajs i microskåp, men såklart så ville hon inte bajsa......så vi fick åka hem igen. Men han sa att vi skulle ha henne i en igen bur för att se hur mycket hon äter, dricker och bajsar och så skulle vi även...de kanske låter lite äckligt, medan vem bryr sig....men vi skulle iallafall samla bajs  ifrån idag, från imon och från i övermon och ha de i kylskåpet i burkar och påsar, och sen ska vi lämna i de och kolla på de i microskåpet. Om de inte är nåt med hennes bajs så ska han göra ett ultraljud på henne...efter de vet jag inte vad vi ska göra...men han tyckte iallafall de va konstigt att hon gick ner i vikt även om hon åt...så han tyckte de skulle bli spännande att reda ut vad de är som är felet.......så vi ska dit och två veckor igen..och jag är as orolig för min lilla plutt<3
 
-Tova
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0