Ny bur!

Hej! Alexandra här! Jag är super glad! :D Jag har nämnligen köpt en ny bur till Cookie & Nemo (mina dvärghamstrar) Den finns på Ikea och själva "buren" heter Samla låda. Jag köpte den största med måttet 78x56 vilket är ENORMT! Den kostade endast 79kr och locket kostade 40kr! för säkerhetens skull kan man köpa fyra "klämmor" som håller fast locket för endast 5kr! Allt i slutändan är billigt och bra! :-) 
rekomenderar denna då hamstern/hamstrarna har mycket rörligt utrymme och man kan göra och köpa mer leksaker osv..! :) KÖP KÖP KÖP!
-Alexandra
 
 
 
 


Kommentarer
Lovisa

Wow vilken fin hamster bur du har köpt! Vilken cool inredning! :) vart köpte du "klätter ställningen" ;)

Svar: Hej och tack! Jag köpte den på Arken zoo :)
livetmeddjuren.blogg.se

2013-06-16 @ 19:58:30
URL: http://lovisa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetmeddjuren.blogg.se

Här hittar du unika tips,roliga youtube videor, fakta, rolig fakta, fina bilder, roliga tävlingar, tutorials, hissar och dissar mm.. Allt handlar om djur, kort sagt detta är bloggen för alla djurälskare. Frågor? Maila till [email protected]

RSS 2.0